Bekijk hier ons nieuwsarchief

Resultaat 21 - 30 (van 102)

• Feestjes vier je in de Ontdekhoek! Bekijk details

19 december 2023

Is je kind binnenkort jarig? Dat moet natuurlijk gevierd worden! In de Ontdekhoek organiseren we leuke, actieve kinderfeestjes!

• Meld je aan voor onze nieuwsbrief Bekijk details

7 december 2023

Met een gratis abonnement op de digitale nieuwsbrief van de Bibliotheek blijf je op de hoogte van het nieuws en de activiteiten in je Bibliotheek. Ook ontvang je regelmatig leuke aanbiedingen exclusief voor Bibliotheekleden.

• NEMO Science Tour groot succes! Bekijk details

4 december 2023

Kun je met een fietspomp een raket maken? Of met lege flesjes het geluid van vuurwerk nabootsen? En hoe klinkt een voorbijrijdende auto?

• Roy de Witte aan de slag als nieuwe directeur-bestuurder Bekijk details

30 november 2023

Roy de Witte neemt per 1 december 2023 het stokje over van Raquel García Hermida-van der Walle. Raquel was sinds augustus 2020 directeur-bestuurder van de Bibliotheek Hoogeveen, afgelopen zomer kondigde ze haar vertrek aan.

• Vacature! Vrijwilliger met digitale vaardigheden Bekijk details

23 november 2023

Tegenwoordig kun je van alles regelen via internet. Veel mensen vinden dit lastig en zouden hier graag wat hulp bij krijgen. Daarom kan iedereen in de Bibliotheek oefenen met zijn of haar digitale vaardigheden en vragen stellen over de computer, telefoon of tablet. Ook biedt de Bibliotheek verschillende cursussen. Daar wordt veel gebruik van gemaakt. We zoeken daarom vrijwilligers die onze bezoekers kunnen helpen bij het vinden van een antwoord op hun vragen.

• Wat verzamelen Hoogeveners? Bekijk details

26 oktober 2023

Nederland is een land van verzamelaars. Wie kent niet de DE-punten, de zegeltjes van Blue Band of Flipje Tiel? In de Verhalenwerf zie je van 24 oktober t/m eind maart 2024 wat Hoogeveners zoal hebben verzameld door de jaren heen.

• Bibliotheek ook geopend op woensdagavond! Bekijk details

25 oktober 2023

Goed nieuws! Vanaf 1 november 2023 is de Bibliotheek Hoogeveen ook op woensdagavond open. Bezoekers kunnen tot 20.00 uur gebruik maken van de diensten van de Bibliotheek.

• Mooie donatie Rabobankclubsupportactie! Bekijk details

23 oktober 2023

Dankzij de Rabobankclubsupportactie hebben we een prachtige donatie van ruim € 1600,- ontvangen.

• Geen boetes meer voor jeugdleden! Bekijk details

22 oktober 2023

Kinderen en jongeren t/m 18 jaar hoeven vanaf nu geen te-laat-geld meer te betalen als ze hun boeken of andere materialen te laat terugbrengen bij de Bibliotheek Hoogeveen en de andere Drentse Bibliotheken.

• Testers gezocht! Bekijk details

9 oktober 2023

In het nieuwe jaar start de Bibliotheek Hoogeveen met een gedeeltelijk onbemenste Bibliotheek. Dat betekent dat we vanaf dan veel meer uren open zijn. En dat er op bepaalde uren geen personeel aanwezig is.

Paginanavigatie