Gratis online cursussen voor leden

Gepubliceerd op: 1 februari 2021 15:07

Speciaal voor leden van de Bibliotheek hebben we een aanbod van interessante cursussen en trainingen samengesteld. Als lid van de Bibliotheek kun je deze online cursussen gratis volgen. De aanbieders van de curussen zijn Soofos en GoodHabitz.

Er is keuze uit meer dan 160 online cursussen op het gebied van bijvoorbeeld communicatie, persoonlijke kracht, taal en commerciële vaardigheden. Bibliotheekleden kunnen de cursussen volgen via de Bibliotheek op de leerplatforms van twee professionele aanbieders Soofos en Goodhabitz. De online cursussen en een uitleg hoe het werkt zijn te vinden op deze pagina.

Het stimuleren van ‘een leven lang ontwikkelen’ voor volwassenen is een belangrijke maatschappelijk taak van de Bibliotheek in de aankomende jaren. In deze pilot van een jaar wordt onderzocht hoe het aanbod van online cursussen zo goed mogelijk aansluit bij de wensen en behoeften van bibliotheekleden.

Lees meer over de cursussen