Vestigingen en openingstijden

• Bibliotheek Hoogeveen Bekijk details

Bibliotheek Hoogeveen is een moderne Bibliotheek met een uitgebreid en gevarieerd aanbod. In de Bibliotheek vind je ook de Verhalenwerf, Ontdekhoek, het Taalhuis en de e-werkplaats HQ-6. Daarnaast heeft de Bibliotheek een uitgebreid aanbod voor het onderwijs. De Bibliotheek organiseert informatieve bijeenkomsten als lezingen, workshops, culturele activiteiten en cursussen. Wil je hulp op het gebied van computer, internet of je DigiD? Of wil je mensen leren kennen die bijvoorbeeld moeite hebben...

• Ontdekhoek Hoogeveen Bekijk details

In de Bibliotheek Hoogeveen vind je een grote werkplaats: de Ontdekhoek! Hier ga je zelf aan de slag met meer dan 30 proefjes en maak je op een leuke en leerzame manier kennis met techniek. De Ontdekhoek is er voor alle kinderen van 4 tot 14 jaar. De Ontdekhoek is open op aanvraag met een groep van minimaal 6 kinderen. Reserveer via: ontdekhoek@bibliotheekhoogeveen.nl