Vrijwilligers vacatures

Vrijwilliger worden bij de bieb

Word jij onze nieuwe vrijwilliger?

De Bibliotheek is allang niet meer een plek waar je alleen boeken leent. We organiseren cursussen en lezingen, helpen mensen met digitale vragen, bieden een plek voor jongeren om te studeren, organiseren voorleesuurtjes en nog veel meer. Bovendien vind je in de Bibliotheek ook de Ontdekhoek, de Verhalenwerf, het Taalhuis en Headquarter-6. Kortom, het bruist in de Bibliotheek.

Voor al deze activiteiten en diensten hebben we natuurlijk enthousiaste mensen nodig. Wil jij iets betekenen voor een ander? Wil je actief blijven, nieuwe mensen leren kennen en je nuttig maken? En word je enthousiast van lezen, taal, geschiedenis of digitale ontwikkelingen?

Word dan vrijwilliger bij de bieb!

Open sollicitaties kun je sturen naar: vrijwilliger@bibliotheekhoogeveen.nl of vul het onderstaande formulier in!

Ik ben geïnteresseerd in vrijwilligerswerk