Bibliotheek Hoogeveen wordt een Open Bieb

Gepubliceerd op: 11 maart 2024 11:39

Vanaf 1 april 2024 is de Bibliotheek Hoogeveen een Open Bieb, d.w.z. gedeeltelijk onbemenst. Het betekent dat er op bepaalde tijden geen medewerkers aanwezig zijn maar dat bezoekers wel materialen kunnen lenen of terugbrengen, gebruik kunnen maken van een computer en de printer of een tijdschrift of krant kunnen lezen.

De Open Bieb biedt mensen een extra mogelijkheid om naar de Bibliotheek te komen, bijvoorbeeld na werktijd of op zondag. Zo is de Bibliotheek Hoogeveen maximaal geopend voor haar bezoekers.

Iedereen die tenminste 16 jaar en minstens 3 maanden lid is van de Bibliotheek Hoogeveen is, kan gebruik maken van de Open Bieb.

Elke dag open van 7.00 tot 23 uur

De Open Bieb is dagelijks van 7.00 t/m 23.00 open. Leden hebben dan toegang tot de Bibliotheek. Dat kan zowel overdag en ’s avonds als in het weekend of op feestdagen zijn.

De bemenste openingsuren blijven ongewijzigd.

Wie kan gebruik maken van de Open Bieb?

Lees hier meer over de Open Bieb