Mooie plek index Best presterende bieb!

Gepubliceerd op: 21 december 2023 11:30

Aan het eind van elk jaar doet Mark Deckers van de Rijnbrinkgroep onderzoek naar de Best presterende Bibliotheek van het jaar.

Hij kijkt hierbij naar verschillende factoren: het aantal uitleningen per lid, het percentage inwoners dat lid is, het aantal bezoeken per inwoner, de deelname aan activiteiten per inwoner en de samenwerking met scholen.

Bibliotheek Hoogeveen heeft een mooie score en staat op de 7e plek. Hier zijn we natuurlijk heel erg blij mee!

De Best presterende Bibliotheek is dit jaar Bibliotheek Drachten/ Smallingerland.

Meer over Mark Deckers

De index van de Best Presterende Bibliotheek is een initiatief van Mark Deckers. In het dagelijks leven is hij bestuurssecretaris bij Rijnbrink en voert vanuit die functie menig onderzoek uit.

Lees hier meer over de Top 20 Best presterende Bibliotheken