Testers gezocht!

Gepubliceerd op: 9 oktober 2023 14:41

In het nieuwe jaar start de Bibliotheek Hoogeveen met een gedeeltelijk onbemenste Bibliotheek. Dat betekent dat we vanaf dan veel meer uren open zijn. En dat er op bepaalde uren geen personeel aanwezig is.

Wel kun je materialen lenen en terugbrengen, een tijdschrift lezen, studeren of gebruik maken van een pc.

Dit najaar willen we met een groep bezoekers testen of onze dienstverlening goed werkt tijdens de onbemenste tijden. Want hoe kom je binnen in de Bibliotheek? Gaat het licht vanzelf aan? Hoe kun je gebruik maken van een werkplek? Kortom, er moet nog veel getest worden!

Is dat iets voor jou? En ben je langer dan 3 maanden lid van de Bibliotheek? Meld je dan aan via onderstaande button of geef je naam door bij de balie.

We zijn heel blij met je hulp!

Ik meld me aan als tester!