Internetworkshop Bestanden op de computer zetten

Maandag 24 oktober 2022, van 10:15 tot 11:45

Je kunt via de computer en op internet steeds meer regelen. Dat is handig. Maar ook lastig als je hier geen of weinig ervaring mee hebt. De Bibliotheek helpt je verder.

Je maakt foto’s op je telefoon op camera, maar hoe krijg je die nou op je laptop?

Hoe maak je een back-up of hoe werk je met een usb-stick?

En niet alleen foto’s of video’s maar ook bestanden kun je op je computer zetten. Hoe doe je dat?

Deze workshop is een mooi vervolg op mappenstructuur.

Let op: Neem een eigen usb-stick mee om te oefenen. Heb je die niet? Geef het even aan.

Wat leer je iedere maand bij de internetworkshops?

In de maandelijkse internetworkshops behandelen wij specifieke onderwerpen, zoals een mappenstructuur, online internetbankieren of bijvoorbeeld veiligheid op internet.

Aanmelden

De lessen zijn gratis, je hoeft geen lid te zijn. Het is handig als je al een beetje ervaring hebt met de smartphone, computer of tablet. Heb je dat nog niet? Kijk eens bij Klik & Tik, de gratis computercursus voor beginners.

Wil je je aanmelden? Bel dan met tel. 0528-268131, stuur een mail naar basisvaardigheden@bibliotheekhoogeveen.nl of meld je aan met onderstaande button.

Ik meld me aan