Meer doen met de computer

Leren

Handig maar ook lastig

Je kunt via de computer en op internet steeds meer regelen. Dat is handig. Maar ook lastig als je hier geen of weinig ervaring mee hebt. De Bibliotheek helpt je verder. Met cursussen, workshops en spreekuren voor computers en internet.

Deelname is gratis. Iedereen is welkom. Je hoeft geen lid te zijn van de Bibliotheek.

Oefenen met de computer

Digisterker

In de cursus Klik & Tik leer je werken met computers en internet. De cursus is voor iedereen die nog geen ervaring heeft met computers.

Naar Klik & Tik

Cursus digitale overheid

In de cursus Digisterker leer je omgaan met de websites van de overheid. De cursus is voor iedereen die al een beetje ervaring heeft met internet.

Naar Digisterker

Seniorweb

Belastingaangifte

De Bibliotheek biedt leuke en nuttige cursussen voor senioren in samenwerking met Seniorweb. Kijk op Seniorweb.nl voor de mogelijkheden.

Naar Seniorweb

• Hulp nodig?