Cadeautje van de bieb!

Gepubliceerd op: 16 april 2024 11:44

Onlangs vierden we ons 15-jarig jubileum aan de Willemskade. Er was lekkers voor de bezoekers en de Ontdekhoek was open. Maar we trakteren nog een keer. Dit keer is de jeugd aan de beurt!

Gratis naar de Magische Media Show op 31 mei

Kom met je kind(eren) naar deze voorstelling met bizarre breinbrekers over het digitale leven online. Een voorstelling om kinderen te triggeren, te verbazen en iets te leren over digitale media en smartphonegebruik. Wat is echt en wat is nep? Hoeveel weet internet eigenlijk van mij? Hoe kan ik mezelf tegen online gevaren beschermen?

Meester-goochelaar Lars van Tuijl was de laatste jaren regelmatig te gast in het museum Beeld & Geluid op het mediapark en tevens te zien in het NPO ZAPP tv-programma De Buitendienst in de aflevering: Hoe ons brein voor de gek gehouden wordt.

Bestel hier je gratis kaarten

Alvast een voorproefje