Bekijk hier ons nieuwsarchief

Resultaat 11 - 20 (van 113)

• Vaders gezocht! Bekijk details

4 juni 2024

Meld je aan voor de Vader Voorlees Club 2025! Wil je kinderen betoveren met jouw verhalen? Vaders hebben een unieke manier van voorlezen die kinderen enorm waarderen. Daarom lanceren we de Vader Voorlees Club.

• Magische Media Show groot succes Bekijk details

3 juni 2024

Vrijdagmiddag 31 mei genoten heel veel kinderen van een magische show in de bieb!

• “Iets online regelen is soms best lastig” Bekijk details

29 mei 2024

Veel mensen in Nederland weten inmiddels dat het Informatiepunt Digitale Overheid bestaat. En dat je daar terecht kunt voor al je vragen over digitale overheidszaken. Maar nog niet iedereen denkt: ‘dit is iets voor mij’. Terwijl dat wél zo is!

• HQ-6 is officieel een erkend leerbedrijf Bekijk details

23 mei 2024

HQ-6, het creatieve lab voor jongeren, is nu officieel een erkend leerbedrijf. Na een succesvol accreditatiegesprek kunnen vormgevers en mediamakers bij HQ-6 terecht voor een stageplek.

• Leerwerkloket tijdelijk niet beschikbaar Bekijk details

21 mei 2024

Het Leerwerkloket is vanwege ziekte de komende tijd helaas niet beschikbaar.

• Jongerenbijeenkomst over ‘jezelf zijn’ Bekijk details

13 mei 2024

Jongeren hebben het recht om gehoord te worden bij het maken van beleid. Hun stemmen zijn cruciaal voor een inclusieve toekomstige samenleving. In Hoogeveen is het initiatief ‘Jongeren over’ gestart, een samenwerking tussen SWW/Jongerenwerk, De Bibliotheek en de gemeente Hoogeveen.

• Vacature! Scholieren gezocht! Bekijk details

5 mei 2024

Ben je ouder dan 15 jaar en op zoek naar een leuke bijbaan?

• Herinneringen door voorwerpen van vroeger Bekijk details

29 april 2024

Een grote trolleytas wordt voortgetrokken door een enthousiaste vrijwilliger. De schuifdeuren van de zorginstelling glijden open en de tas wordt aangepakt door een medewerker. De bestemming is een speciaal gereserveerde plek, waar een gevarieerd gezelschap van cliënten rond een tafel zit.

• Kom studeren in de bieb Bekijk details

23 april 2024

De examens zijn begonnen en dat betekent voor veel studenten en scholieren een spannende en drukke tijd. Ben je op zoek naar een rustige plek om te studeren, met gratis wifi? Wij hebben extra studieplekken ingericht.

• Werkbezoek gedeputeerde Jisse Otter Bekijk details

8 april 2024

Op vrijdag 5 april bracht gedeputeerde Jisse Otter een werkbezoek aan de Bibliotheek Hoogeveen. Samen met Sanne Gras (beleidsadviseur Cultuur), Mark Tuit (wethouder) en Jose Reinholt (beleidsadviseur) maakte hij kennis met de veelzijdige aspecten van de culturele instelling.

Paginanavigatie